محمود احمدی نژاد گذشته یهودی اش را آشکار می کند


حمله های تند و تیز محمود احمدی نژاد به یهودی ها یک موضوع سری حیرت انگیز را پنهان می کند و آن مدرکی است که توسط دیلی تلگراف رونمایی می شود.
این خبر توسط دامیان مک الروی و احمد وحدت امروز سوم اکتبر سال 2009 برابر با 11 مهر 1388 به رشته تحریر در آمده است.
یک عکس از رئیس جمهور ایران در جریان انتخابات اسفند 1386 که شناسنامه اش در دستش است به وضوح ریشه یهودی نام خانوادگی اش را نشان می دهد.
کلوزآپ شناسنامه او نشان می دهد نام خانوادگی سابق او سبورچیان(عنوانی یهودی به معنی دوزنده لباس) بوده است.
متن کوتاه نامرتبی که در تصویر مشخص است عنوان می کند که نام خانوادگی اش به احمدی نژاد تغییر یافته است.
سبورچیان ها به طور سنتی در آرادان محل تولد احمدی نژاد سکونت دارند و ریشه در آنجا دارند و این نام از یک نام یهودی که برای بافنده سبور استفاده می شده است مشتق می شود. سبور شالی است که برای انجام مناسک دینی یهودی ها استفاده می کنند و در فارسی به آن سبور می گویند. این نام حتی توسط وزارت کشور ایران به عنوان نامی برای یهودیان ایران شناخته می شود.
مفسران دیشب حمله های تند احمدی نژاد به یهودیان را ناشی از تلاش وی برای پنهان کردن گذشته اش دارد.
علی نوری زاده از مرکز مطالعات ایرانیان و عرب ها می گوید: "این جنبه از سابقه احمدی نژاد مسائل زیادی درباره او را آشکار می کند."
"هر خانواده ای که به یک دین دیگر می پیوندد یک کارت شناسایی جدید اختیار می کند که نشان میدهد اعتقاد گذشته اش را نفی کرده است."
"با ایراد سخنان ضد اسرائیلی او تلاش می کند تا هرگونه شک و تردید در مورد ارتباطش با دنیای یهود را پنهان کند. او در میان جامعه رادیکال سیعه ها احساس ضعف می کند."
این کارشناس بیان می کند که پسوند "چیان" نشان میدهد که این خاندان راه و رسم یهودیت را دنبال می کند و آن را اجرا می کند.
"او نام خانوادگی اش را به دلایل مذهبی تغییر داده است، یا پدر و مادرش به دلیایل مذهبی تغییر داده اند. سبورچیان یک نام یهودی شناخته شده در ایران است."
احمدی نژاد تغییر نام خانوادگی اش را تکذیب نکرده و گفته هنگام مهاجرت خانواده اش به تهران این نام تغییر کرده است اما هیچ اشاره ای به دلیل آن نکرده است.
بستگان احمدی نزاد علل مختلف مالی و مذهبی را دلیل تغییر نام خانوادگی توسط پدر آهنگر احمدی نژاد عنوان می کنند.
احمدی نژاد یک مهندس در رشته کنترل ترافیک با مدرک دکترا می باشد. او قبل از مطرح شدن نامش به عنوان یک سیاستمدار در پایتخت در نیروهای نظامی سپاه انقلاب فعالیت می کرده است.
در مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری امسال در تلویزیون او تحت فشار قرار گرفت تا قبول کند نام خانوادگی اش را تغییر داده اما او از این قضیه طفره رفت.
همچنین مهدی خزعلی، یک وبلاگ نویس اینترنتی و کسی که به عنوان مطرح کننده این قضیه شناخته می شود تابستان امسال دستگیر شد.
احمدی نژاد به دفعات انتقادهای تندی را نسبت به اسرائیل نسیت داده است و بارها علت وجود این رژیم را مورد سوال قرار داده و قضیه هولوکاست را تکذیب کرده است. دیپلمات های انگلیسی جلسه سازمان ملل را وقتی احمدی نژاد اسرائیل را عامل کشتار دسته جمعی وحشیانه و نژاد پرست خواند ترک کردند.
بنیامین نتانیاهو سخنانی تحریک آمیز علیه احمدی نژاد در جلسه سران سازمان ملل انجام داد. "دیروز، مردی که عنوان می کرد هولوکاست یک دروغ است در جایگاه صحبت می کرد. فقط 6 دهه پس از هولوکاست شما به مردی قتل 6 میلیون یهودی را انکار می کرد و قول از میان برداشتن کشور اسرائیل را می داد اجازه سخنرانی دادید. چه رسوایی بزرگی. چه توهینی به منشور سازمان ملل متحد."
احمدی نژاد به طور صریح و متناوب درباره تلاش نازی ها برای از بین بردن یهودیان صحبت کرده است. "آنها امروز یک افسانه ساخته اند و نام آن را قتل عام یهودیان گذاشته اند و آن را اصلی در نظر گرفته اند فراتر از خدا، ادیان و پیامبران." اینها گفته های احمدی نژاد در کنفرانس هولوکاست در سال 2006 در تهران بود.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

آدم میمونه بعضی وقتها چی بگه!!!!!!!

بازباران... گفت...

خدا خودش به ما رحم کنه!!!!!